Dansen met de juf!

zaterdag 19 februari 2022

Dansen met de juf!

Naast het voetbalcourt ligt ook een prachtige dansvloer / schaakbord waar we de kinderen van onze school dagelijks gebruik van kunnen maken.Nu zijn de dansbenen van juf Monique niet erg ontwikkeld, maar die van juf Eva wel!Juf Eva loopt sinds twee weken bij ons in groep 3 stage en toen zij zich aan de groep voorstelde vertelde ze dat één van haar hobby’s dansen is. Nou, dat kwam goed uit!
In de pauze ging meteen de mobiele telefoon mee en nu wordt er iedere dinsdag om 10.15 uur wanneer juf Monique en juf Eva pleinwacht hebben bij het voetbalcourt gedanst!
De kinderen draaien om de beurt het rad om de luidspreker volume te geven. Wat een feest! En juf Monique? Die is voetbalcoach bij de fanatieke voetballers van groep 3 en 4!