Even voorstellen-Schoolmaatschappelijk werker

woensdag 9 februari 2022

Even voorstellen, mijn naam is Lisanne Dolman.

Ik ben sinds februari 2022 werkzaam vanuit Stimenz als schoolmaatschappelijk werker voor het SWV Apeldoorn.

Maakt u zich zorgen om, of heeft u vragen over de ontwikkeling van uw kind, dan kunt u terecht bij het schoolmaatschappelijk werk. Graag ondersteun ik het schoolteam en ouders bij allerlei vragen op het grensgebied van onderwijs en zorg. Gezamenlijk streven we naar een succesvolle schoolontwikkeling van ieder kind.

Het gaat om kortdurende laagdrempelige hulpverlening. Ouders / verzorgers kunnen rechtstreeks een beroep doen op de schoolmaatschappelijk werker. Aan het schoolmaatschappelijk werk zijn geen kosten verbonden.

U kunt met de meest uiteenlopende vragen terecht bij mij.

Opvoedingsvragen;

Scheidingsproblematieken;

Pesten of gepest worden;

Zelfvertrouwen/ faalangst;

Moeite met contact maken of onderhouden;

Plotselinge gedragsverandering;

Rouwverwerking;

(seksuele) Kindermishandeling;

Ik kan informatie en advies geven en/of begeleiden bij de hulpvraag. Indien nodig kan ik ook doorverwijzen of ondersteuning geven bij de doorverwijzing naar andere hulpverlening.

Aanmelden kan via de intern begeleider, maar u mag ook altijd contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Lisanne Dolman,