Bezoek aan Paleis Het Loo groep 1 en 2

donderdag 19 mei 2022

Dieren bij het paleis. Zo heet ons programma van het cultuurmenu. Donderdag 9 juni begint het cultuurmenu bij groep 1 en 2. Beide groepen ontvangen die dag een voorbereidende les op ons bezoek aan Paleis Het Loo. Een week later donderdag 16 juni krijgen de kleuters dansles, ook dit als voorbereiding.

Op donderdag 23 juni is het dan zover. De groepen 1 en 2 gaan op een speelse manier kennis maken met de stallen en tuinen van Paleis Het Loo. Bij dit bezoek staat een prentenboek centraal waaruit op een interactieve manier wordt voorgelezen. Zo worden de kinderen uitgedaagd om actief mee te doen en worden de zintuigen geprikkeld. Samen met hondje Willem Waf ontdekken zij de omgeving van het paleis, die vol dieren blijkt te zitten. De dansles die de kinderen gekregen hebben zal zorgen voor een extra koninklijk tintje!

Voor dit bezoek hebben wij nog ouders nodig die ons kunnen brengen en halen. Heeft u tijd tussen 10.30-12.30? En kunt u kinderen vervoeren naar Paleis Het Loo? Geef u dan snel op bij juf Wilma, juf Miriam of juf Irene.