Dwaallichten

maandag 28 maart 2016

Woensdag 23 maart is de eerst dwaallicht onthuld. Door de wijk Orden worden 7 dwaallichten geplaatst. Dit zijn beelden die waarschuwen voor een gevaarlijke verkeerssituatie. Samen met de kinderen van groep Geel is er nagedacht over waar ze moesten komen en hoe ze er uit moesten zien. De kinderen van de Brede school hebben de afgelopen vrijdagmiddagen geoefend voor een openingsdans en deze tijdens de opening gepresenteerd. De kinderen kregen eerst een lunch en hebben daarna koekjes gebakken. Daarna hadden zij een meet en greet met de kunstenaar die de beelden gemaakt heeft en om 15.00 uur was eindelijk de onthulling van het beeld. De komende 6 weken worden de andere 6 beelden geplaatst. Pas dus op wanneer je een dwaallicht ziet. Weet dan dat het een gevaarlijk kruispunt is!