010419 NWSSpitsbergenLP055 (2)
nieuwsbrief openbare basisschool Spitsbergen | april 2022

Margedag kleuters

De kleuters zijn vrij op vrijdag 29 april.

Meivakantie

De meivakantie is opgedeeld in twee gedeeltes.
De eerste week is van zaterdag 30 april t/m zondag 8 mei,
De tweede week is van zaterdag 21 mei t/m zondag 29 mei (donderdag 26 en vrijdag 27 mei is Hemelvaart)
We wensen iedereen alvast fijne feestdagen en een fijne vakantie toe!

Suikerfeest

Met het einde van de Ramadan wordt op maandag 2 mei het Suikerfeest gevierd. Wij wensen iedereen die hier aan meedoen een fijne feestdag toe.

Moederdag

Zondag 8 mei is het moederdag. De dag waarop moeders extra in het zonnetje gezet worden. Wij wensen iedereen een fijne moederdag toe!

Moederdag

Contactmomenten

In de weken van 9 mei en 16 mei vinden de contactmomenten plaats. U krijgt hier nog een uitnodiging voor van de groepsleerkracht.

Bijenles groep 3-4

Op woensdag 11 mei krijgen de groepen 3 en 4 een workshop over bijen. Deze les vindt plaats op school. Als verrassing gaan wij die ochtend ook een kaars maken!

Bijenles groep 3-4

Cultuurmenu groep 5

De kinderen van groep 5 hebben de afgelopen weken twee gastlessen gehad over Sprengen en Spuitkoppen. Aansluitend daarop gaan we donderdag 12 mei van 8.40-13.30 naar de tuinen van Paleis het Loo. We hebben nog ouders nodig die die dag ons willen brengen en halen. Wie helpt ons daarbij? Graag even doorgeven aan juf Hulya.

Cultuurmenu groep 6

Op maandag 16 mei om 10.30 uur komt in groep 6 een archeoloog in het kader van het thema Erfgoed. Ze gaat de kinderen uitleg geven en de kinderen mogen voorwerpen onderzoeken.

Margedag kleuters

Op vrijdag 20 mei hebben alle kleuters vrij.

Sport van de maand

In de maand juni kunnen de kinderen meedoen met de volgende activiteiten; Karate 1, 8, 15, 22 en 29 juni (groep 5 t/m 8), BMX 16 en 23 juni (groep 3 t/m 8), Skeeleren 3, 10, 17 en 24 juni (groep 3 t/m 8). Mochten de kinderen mee willen doen, dan kunnen zij zich opgeven vóór 21 mei via www.sportvandemaand.nl

Sport van de maand

Uitje naar Paleis het Loo

Op donderdag 2 juni gaan de groepen 3 en 4 een bezoek brengen aan Paleis het Loo. We krijgen ook lessen op school hierover! Binnenkort krijgt u een bericht via Parro om mee te rijden naar Paleis het Loo.

29 mrt

Goedevrijdag

1 apr

2de Paasdag

29 apr
t/m
10 mei

20 mei

2de Pinksterdag

30 mei

Studiedag

U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u een relatie van ons bent of omdat u zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief.
Uitschrijven
Een afbeelding van...