Sinterklaasfeest

donderdag 6 november 2014

sintSinterklaas komt dit jaar weer bij ons op bezoek en wel op donderdag 4 december 2014. Alle leerlingen van groep 1 t/m 8 moeten om 8.30 op het plein bij groep 7 en 8 staan, dus niet op het grote schoolplein!!! Wij zullen daar al zingend Sint en zijn Pieten verwelkomen. Daarna gaan Sint en zijn Pieten als eerste de school binnen. Na aankomst gaan de leerlingen van groep 1 en 2 door de kleuteringang naar binnen.

De ouders van deze leerlingen zijn om 9.00 uur welkom om het Sinterklaasfeest bij te wonen. U kunt even in de kleuterhal wachten.

De leerlingen van groep 3-8 gaan door de hoofdingang bij het grote schoolplein naar binnen.De kinderen van groep 1/2 hoeven geen tussendoortje, maar wel eten en drinken voor de lunch. De kinderen van de groepen 3 t/m 8 moeten eten en drinken meenemen voor de ochtend en ook voor de lunch. Alle kinderen krijgen verder ’s morgens op school een klein tussendoortje en wat drinken. Alle leerlingen gaan om 14.30 uur weer naar huis.