Leerplein055 app

vrijdag 4 september 2020

Alle ouders die de leerplein055 app al hadden gedownload staan nu aan de nieuwe groepen van hun kind(eren) gekoppeld. Controleer dit s.v.p. of dit bij u ook echt het geval is.

Maar we merken dat nog niet alle ouders de Leerplein055 app in gebruik heeft. Daarom wordt er binnenkort een nieuwe activatiecode (reactivatie mail) gestuurd naar alle ouders. Houd u dit s.v.p. in de gaten!

Door middel van de Leerplein055 app kunnen leerkrachten de ouders van hun eigen groep veel sneller op de hoogte brengen van de zaken die in de klas gebeuren. Zo kunnen er foto’s geplaatst worden van activiteiten, maar ook bijv. toetsdata van bepaalde vakken doorgegeven worden. Ook de nieuwspagina en agenda van de school krijgt u dan te zien. Heel handig voor u als ouder dus!

U kunt de Leerplein055 app eenvoudig downloaden via de app store of play store. U ontvangt vervolgens een activatiemail.

Op onderstaande wijze kunt u alsnog de app downloaden en in gebruik nemen;

1. Ga naar de APP Store (voor iPhone) of naar Google Play (voor Android toestellen) en download de app. De app heet ‘Leerplein055’,

2. U heeft nog geen wachtwoord, klik daarom in de app op ‘Wachtwoord vergeten’,

3. Voer uw mailadres in waarmee u staat geregistreerd in Parnassys (ons leerlingvolgsysteem) en klik op ‘nieuw wachtwoord aanmaken’.

4. Ga naar uw mailbox en klik op de aangeboden link en volg de instructies om een (nieuw) wachtwoord aan te maken,

5. Lukt het niet, neem dan contact op met school. Wij helpen u graag verder!