Even voorstellen

maandag 27 augustus 2018

Mijn naam is Irene van Leeuwen. Samen met mijn partner heb ik 2 dochters en wonen wij met ons gezin in Apeldoorn. Vanaf dit schooljaar ben ik de juf van groep 1. Mijn werkdagen zullen zijn op: maandag, dinsdag en donderdag. Op de overige dagen zal juf Wil in de groep zijn. Ik heb intussen al kennis mogen maken met de kinderen (en ouders) van groep 1. Ik heb er erg veel zin in om er een gezellig en leerzaam jaar van te maken!

Mijn naam is Gerda Veldhoen en komend schooljaar ben ik op maandag en dinsdag de juf van groep 6. De andere dagen staat juf Rachel voor de groep. Ik vind het fijn om op de Spitsbergenschool aan de slag te gaan. En verheug mij dan ook op het komend schooljaar.

Mijn naam is Monic Kohlen. Ik ben getrouwd en heb 2 dochters. Dit schooljaar ben ik de juf van groep 4 op maandag, dinsdag, woensdag- en vrijdagochtend. Op donderdag staat juf Anja voor de groep. Ik heb al 2 hele gezellige dagen met de groep gehad, en verheug me op het komende schooljaar.

Mijn naam is Mireille Baert. Sinds dit schooljaar ben ik de leraar van groep 7/8 samen met juf Ilonka als ondersteuner. Ik werk van maandag tot en met vrijdag. We zijn al met een goede start begonnen en kijken uit naar de rest van het schooljaar.

Mijn naam is Wil van Otterloo, ik ben 28 jaar getrouwd met Stephan, we hebben een dochter Vera, zij is 26 jaar en werkt op OBS de Bundel. Ik sta bijna 40 jaar voor de klas, waarvan 38 jaar op OBS de Marke, het laatste jaar heb ik op OBS de Berg en Bos school gewerkt. Wij houden van reizen en van de natuur, we hebben een vriendin in Tanzania wonen en zijn daarom al een aantal keren op safari geweest, super mooi! Ik sta op woensdag en vrijdag voor groep 1, donderdag heb ik groep 2 op OBS Spitsbergen en werk samen met Wilma en Irene.