Even voorstellen

dinsdag 2 oktober 2018

Lieve ouders en kinderen,
U heeft mij de afgelopen tijd ongetwijfeld al eens hier op school gezien. Nu is het tijd om mij eens uitgebreider aan jullie voor te stellen. Ik werk al bijna 40 jaar als groepsleerkracht in het basisonderwijs, waarvan zo’n 35 jaar op basisschool de Marke, waar ik om organisatorische redenen weg moest, samen met 4 andere collega’s. Ik heb besloten om het laatste deel van mijn carrière in te vullen als onderwijsassistent. Op deze manier kan ik het rustiger aandoen, het langer volhouden en blijf ik betrokken bij de kinderen, die mij zo dierbaar zijn. Ik ben getrouwd en heb 1 dochter van 26 jaar, zij werkt ook als onderwijsassistent op de Bundel en is bezig om de PABO af te ronden. Mijn man is al met vervroegd pensioen en kookt elke dag heerlijk voor mij! Naast het werken in het onderwijs houd ik van reizen, lezen, natuur, met name vogels en gezellig uitgaan met vriendinnen.
Wil van Otterloo
Wo. Groep 1