Bezoek CODA Museum ‘Paper Art’ groep 6, 7 en 8

maandag 30 augustus 2021

Op donderdag 16 september gaan wij met de kinderen van groep 6, 7 en 8 naar het CODA Museum. Het CODA Museum toont om het jaar papierkunst van kleine kunstwerken, objecten en sieraden tot levensgrote installaties. Wegens de Corona pandemie kon dit bezoek vorig schooljaar niet doorgaan, maar wij hebben de mogelijkheid gekregen om deze tentoonstelling ‘Paper Art’ dit schooljaar te bezoeken!
De groepen 7 en 8 op gaan op donderdag 16 september van 12.30 tot 14.00 op de fiets naar het CODA Museum. Ze vertrekken om ongeveer 12 uur van school, de verwachting is dat ze om 14.30 uur weer terug zijn. Zorgt u ervoor dat uw kind die dag op de fiets naar school komt, en dat de banden van de fiets goed zijn opgepompt?

Groep 6 vertrekt om 8.30 uur vanuit school en zal omstreeks 10.30 uur weer terug zijn. Voor groep 6 zijn we op zoek naar ouders die willen rijden naar het CODA Museum. Wij hebben nog 2 auto’s nodig! Zou u uiterlijk voor 10 september aan juf Busra willen doorgeven of u mee kunt rijden? Alvast bedankt!