Groep 5/6 naar Aladdin

zondag 24 oktober 2021

Woensdag 3 november gaan de groepen 5 en 6 naar de musical Aladdin in het Circustheater in Scheveningen. Dit is geregeld door de ABN AMRO foundation. Wij vertrekken om 9.00 uur en zijn terug tussen 16.30 en 17.00 uur. De kinderen moeten wel gewoon om 8.30 uur op school zijn. Die dag zal via Parro een bericht gestuurd worden over de exacte tijd. Voor de heen en terugreis mogen de kinderen in de bus eten (brood, fruit, snoepje) en drinken (pakje of flesje). Deze moeten zij zelf meenemen. In de pauze krijgen de kinderen een pakje drinken en een verpakte hartige snack. In het theater wordt door een kinderreporter een filmpje gemaakt en het kan zo zijn dat er pers aanwezig is. Graag hoor ik wanneer u niet wilt dat uw kind gefilmd wordt.

Wendy Bol