Mad Science show

woensdag 25 april 2018

Op woensdag 16 mei van 10.30-11.00 wordt er voor de kinderen van groep 3 t/m 8 de Mad Science Show gehouden. De show gaat over Chemie en Ruimte. Het belooft een spetterende show te worden!

Na deze show krijgen de kinderen een flyer mee, waarmee zij zich kunnen opgeven voor 4 lessen Wetenschap en Techniek op donderdagen in juni en juli van 14.45-15.45 uur op Spitsbergen. Kinderen krijgen op deze manier een positieve kijk op wetenschap & techniek en beseffen beter hoe het de wereld om hen heen beïnvloedt. Door talloze experimenten, activiteiten en demonstraties leren de kinderen principes en methoden waar ze later op terug kunnen vallen. Observeren, analyseren en conclusies trekken zijn immers belangrijke vaardigheden, voor nu en later.